السلام علیک یا فاطمة الزهراء (س)

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

السلام علیک یا فاطمة الزهراء (س)

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

بایگانی
آخرین مطالب

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
یا زهراء سلام الله علیها
*****************

 

ولادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها بر همگان مبارک باد ...

ویژه نامه ولادت(میلاد) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

حضرت آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آیینی تاکید کردند:
۱۳ / دی / ۱۴۰۲
حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها)؛ پایه‌گذار جهاد تبیین
مداحان؛ بخشی از قدرت نرم جامعه اسلامی
ایجاد احساس وظیفه به انتخابات؛ وظیفه مهم مجاهدان جهاد تبیین

شهید آوینی

 عمق‌ وجود من‌ با این‌ سکوت‌ِ رازآمیز آشناست‌؛ سکوتی که‌ در باطن‌، هزارها فریاد دارد.من‌ هرگز اجازه‌ نمی‌دهم‌ که‌ صدای حاج‌ همت‌ در درونم‌ گم‌ شود. این‌ سردارِ خیبر، قلعه قلب‌ مرا نیز فتح‌ کرده‌ است‌.

گفت: آقای امینی جایگاه من توی سپاه چیه؟

سوال عجیب و غریبی بود! ولی می‌دانستم بدون حکمت نیست.
گفتم: شما فرمانده‌ی نیروی هوایی سپاه هستین سردار.
به صندلی‌اش اشاره کرد گفت: آقای امینی، شما ممکنه هیچ وقت به این موقعیتی که من الان دارم، نرسی؛ ولی من که رسیدم، به شما می‌گم: هیچی نیست!

آن وقت‌ها محل خدمت من، لشکر هشت نجف اشرف بود.با نیروهای سرباز زیاد سر و کار داشتم.سردار گفت:
اگر توی پادگانت، دو تا سرباز رو نمازخون و قرآن خون کردی ، این برات می‌مونه؛
از این پست‌ها و درجه‌ها چیزی در نمیاد!
یاد همشهریمون بخیر
شادی ارواح پاک شهداء صلوات

دخترک مسیحی که تا چند لحظه قبل از ژرفای دل حضرت مسیح‌(ع) و مریم مقدس‌(س) را به یاری می‌طلبید، با سرانگشت لرزان اشک شوق از گوشه چشم پاک کرد و آنچه در دل داشت به دست سپرد و با خطی خوش روی دیوار نوشت «‌ای مریم مقدس، آسوده بخواب که دیگر مسیح به صلیب کشیده نخواهد شد. زیرا فرزندان زهرا رسیدند».

بخشی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم شهید سیدمصطفی صادقی

در ازدیاد نسل اسلام کوتاهی نکنید که در آن دنیا پاسخگویی سخت است و برکت زندگی این دنیا و حیات طیبه متصل به عقبی در ازدیاد نسل اسلام است ...

شهید مدافع حرم شهید محسن حججی:

از همه خواهران و از همه زنان امت رسول الله (ص) می خواهم روز به روز حجاب خود را تقویت کنید

 

*****************

* هرگونه تبلیغات در صورت انجام ارتباطی به این وبلاگ ندارد

 

* استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است

 

سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
 
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
 
التماس دعا
  • اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى